FANDOM

Dekim (デキム Dekimuje barmen Kvindekima i arbitar umrlih. Njegova uloga je da deli pravdu ljudima koji su umrli u sličnom vremenskom periodu.

IzgledEdit

Dekim je visok i mršav, njegov izgled upotpunjavaju svetli tonovi, svetla boja kože, sjajno plave oči i bela kosa, koja mu prekriva desnu stranu lica. 

On nosi uniformu barmena, koja se sastoji iz bele košulje sa crvenom leptir mašnom, crnog prsluka, crnih pantalona, crne kecelje i crnih kožnih cipele. Arbitarski Bedž se nalazi na levoj strani prsluka.

Ličnost

Dekim izgleda kao emocionalna osoba i veoma predan svom poslu, osim kada je nešto neobično i šokantno u pitanju. On je previše induvidualan u svom govoru, izgovara samo krake i razumljive rečenice. Ponosan je na svoju ulogu arbitra, u uvek je pun poštovanja prema svojim gostima, a posebno prema onima koji su živeli do svoje duboke starost. Iako je Dekim već pet godina arbitar, njemu još uvek nedostaje razumevanja oko ljudskih emocija i dalje pokazuje nesposobnost u nekim delovima svog posla. Nakon što je saslušao Maćiko, bio je uveren da je ispravno odlučio, ali nakon što Čijuki iznosi svoje mišljenje Dekim ostaje šokiran i posramljen svoga postupka, pa i toga što je arbitar. Jednom prilikom nije dobio sećanja gosta, ali je ipak odlučio da se igra nastavi, što je iznerviralo Nonu. Međutim, on je menjao načine suđivanja od kako je Čijuki postala njegov asistent. Često pokazuje samilost prema svojim gostima, koji nezaustavljivo plaču Tešeći ih kako je njihov život bio vredan življenja i kako ga se ne trebaju stideti.

On shvata svoj posao veoma ozbiljno, smatra da je moguće i da se svima treba presuditi na najbolji način, a za to bi on bio najodgovorniji. Ali je posramljen nakon odluke slanja Maćiko u ništavilo, i sam je priznao da je pogrešio ju vezi tog slučaja.

On je veliki protivnik nasilja i ne želi ni da posmatra, dokaz tome je pokrivanje levog oka kada Neona napada Gintia. Nakon što ga je Ginti napao iz čiste radoznalosti, Dekim se samo branio. Međutim, on tu pokazuje da se može naljutiti, ali moli Gintia da ga prestane napadati jer ne vidi svrhu njegovog napada, a da se to ne može rešiti razgovorom. Koristio je svoju sposobnost jedino u slučajevima da odbrani one do kojih mu je zaista stalo.

Pojava Edit

Decim restricts Takashi

Dekim zaustavlja Takašija

Kada tek venčani par Takaši i Maćiko stižu u Kvindekim, Dekim ih upoznava sa pravilima sveta u koji su tek stigli.

Objašnjava im kako moraju da igraju igru jedno protiv drugog kako bi napustili misteriozni bar. Iznenađeni pravilima, par odbija da igra igru i bezuspešno traže izlaz, vraćaju se do Dekima koji im objašnjava ako ne igranjem mogu im se dogoditi strašne stvari. Par se napokon odlučuje na igranje igre, njihova igra je bila Pikado. Kada su dobili strelice, primećiju kako su na tabli iscrtani deovi tela,Dekim objašnjava da svako ko pogodi neki od poena da će drugog taj dio tela zaboleti. Pri kraju igre Takaši pita Dekima da li se mogu koristiti strelice drugog igrača, Dekim mu odgovara da je nebitno ko baca strelice, bito je samo gde će strelice završiti. Takaši pokušava da ubode Maćiko ali bezuspešno, jer ga je Dekim zaustavio svojim nitima. Nakon uznemirujućeg dijaloga, Dekim šalje Takašija u lift za reinkarnaciju, a Maćiko u ništavilo.

SposobnostiEdit

Tumblr nhy8fhrqyC1rrr564o1 500
Niti: Dekim može stvoriti tanke niti, i u potpunosti vladati njima. Najčešće ih koristi kad jedan od gostiju želi da naudi drugom ili za vješanje lutaka iza šanka i po celoj sali. Niti su veoma jake i izdržljive, toliko jake da zaustave osobu u svome naumu. 

Dekim koristi niti u borbi protiv Gintia. Učinkovitost niti je ogromna, jer je Dekim zaustavio Gintia u rekordnom vremenu. Iz borbe se može zaključiti da su niti veoma efikasne u defanzivi i ofanzivi podjednako.

Odnosi

ČijukiEdit

Čijuki je gost koji je, kao i njeni prethodnici došla u Dekimov bar, ali ona se sjećala svoje smrti, i samog pojma da je u bar došla zbog svoje smrti. Dekim traži od Neone da izbriše Čijukina sećanja i duži vremenski period za njenu presudu, pošto je ona odbojala da igra igre života i smrti. Kasnije ona postaje Dekimov asistent.

Zanimljivosti

  • Dekim je najverovatnije dobio ime po bar u kojee radi, kao i prethodni Arbitar
  • Dekim skuplja lutke posetitelja njegovog bara. U njegovoj kolekciji se nalaze ljudi kojima je život bio ispunjen, kao dokaz da su postojali, uprkos, zabog verovatnoće da Arbitri zaboravljaju ljude kojim su presudili.
  • Njegovi ime se može tumačiti kao i referenca iz rimske mitologije, Dekim osoba koja meri niti života i sudbine, takođe on može nitima obuzdati ljude
  • Neona je rekla da Dekim pravi najbolje koktele, sa čim se i Kvin složila
  • Od samog rođenja Dekimu je dodeljena uloga Arbitra
  • Dekimov bar je prilično moderan sličan engleskim stilovima barova, dok Gintijev više liči na stare klasične japanske barove
  • Dekimove igre uvek uključuju bol ili regulaciju nekih delova tela