FANDOM

Ginti (ギンティ Ginti) je barmen bara Viginti koji se nalazi na dvadesetom spratu.

IzgledEdit

Ginti je visok čovek, sa žutim očima i kratkom kosom, na potiljku se nalazi kratki rep. On nosi uniformu barmena, koja se sastoji za bele košulje, braon kaiša i crnih pantalone, prsluka, kecelje i cipela. Gintiju smeta urednost i preciznos, tako on rukave košulje savije do laktova i ne zakopčava prvo dugme. Gintijev bedž stoji na levoj strani prsluka. 

LičnostEdit

Ginti je veoma neuljudan i po prirodi gruba osoba. On je čista suprotnost Dekimu, prilino je nasilan i voli izazivati Dekima na bezpotrebne borbe. Ginti nema iskrenu želju da bude Arbitar, on svoj posao radi čisto iz moranja. Prema gostima bara je veoma direktan i agresivan, i davajući im manje informacija od očekivanog i pokretajući igru na što brži i ne efikasniji način, tako da se igra završi što pre je moguće. U procesu odigravanja igre, on pokazuje dosadu i ravnodušnos dok gleda kako se gosti muče da prežive ekstremne uslove igre, on tu pokazuje svoju aroganciju i sadizam. Ali on i uživa da gleda njihovu patnju, jer na njih gleda kao nižu rasu. Pošto na njih gleda kao bića nižeg reda i gubitnike, on smarta kako ni suđenja nebi trebala potrajati. On pokazuje veliko protivljenje da Čijuki bude Dekimov asistent, i govori kako je bespotrebno imati čovjeka za asistenta. Ali pošto ni on nije moga tako lako da presudi Majui, on je zadržava kao njegovog asistenta. Kao što je očekiva Maju ga je sve više iritirala, i odlučuje da je pošalje u ništavilo.

Pojava Edit

Ginti se pojavljuje u Kvindekimu, transformisan u dečaka kako bi testirao Dekima i njegove osećaje prema osobi kojoj još uvrk ne može presuditi. Pošto je došao sa čovekom, koji je ustvari lutka uspio je zavarati Dekima i Čijuki. Čijuki se zabrinula za dečaka koji je izgledao isuviše zbunjeno, upadavši u Gintijevu zamku. 

SposobnostiEdit

Vodene svere: Ginti ima sposobnost da stvori i perfektno manipuliše vodenim sverama. Svere se nalaze u malim drvenim lutkama koje podsećaju na Kokeshi lutke.

Transformacija: On ima moći menjanja fizičkog izgleda.

Paraliza: Prilikom dodira neke osobe može da je uspava na neki vremenski period.

Zanimljivosti

  • Ginti ima ljubimca mačku Memine, koja radi kao njegov pomoćnik u igrama. Verovatno je on puno vezan za Mamine jer se razbesnio kada je Maju nije nazvala njenim imenom
  • Ginti je verovatno dobio ime po baru u kojem radi kao i Dekim i Kvin
  • Ginti ima kolekciju Kokeši lutaka, koje su poredane na vidna mesta. Ali on se često ljuti kada ih neko dira ili ga pita za njih, to dokazuje koliko je on vezan za njih
  • Njegov bar izgleda više klasičnije nego Dekimov, a Kokeši lutke samo upotpunjuju njegov klasični stil